Skip to content
VÆLG MELLEM FØLGENDE

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Man skal ikke længere udfylde en ansvarsfraskrivelse, for at hoppe i Xjump. Det er dog stadig på eget ansvar, hvilket er indforstået i det øjeblik man booker.

Vi anbefaler altid at man booker på forhånd. Dette skyldes at vi ikke kan forudse hvor mange som dukker op uden reservation. Du kan derfor risikere at der ikke er plads, hvis du ikke har booket før du kommer.

Man skal minimum være fyldt 12 år, for at kunne opholde sig i parken uden en forældre. Vi anbefaler dog altid at hvis børn opholder sig uden forældre, at børnene har forældrenes mobil nummer med, således at de kan kontaktes ved uheld. 

Det er ikke tilladt at medbringe egne madvare og drikkevare med i Xjump. Ved overtrædelse vil maden konfiskeres og blive smidt ud. Vores café har altid åbent, og kan derfor benyttes, i tilfælde af sult og tørst.

Det er muligt at betale med forbrugsforeningskort, dog ikke online. I skal derfor booke jeres tid ved ankomst. 

Børn imellem 0-3 år er gratis – Kun i følgeskab med en fuldt betalende voksen.

TELEFON ÅBNINGSTIDER

Ja, vi tager imod ledsagerkort. Du skal blot bestille til den person du ledsager, også kommer ledsageren med ind gratis. Ledsager skal blot købe skridsikre sokker.

SIKKERHEDSREGLER

Hos Xjump er sikkerheden det vigtigste. At hoppe på trampolin kan kategoriseres som en ekstremsport, og man kan derfor komme til skade, hvis ikke sikkerhedsreglerne følges tæt. For at hoppe på vores trampoliner, skal man have skridsikre sokker på. Sokkerne købes i bookingprocessen eller i vores reception, og kan medbringes til fremtidige besøg.

Inden du booker din hoppetid skal du godkende vores sikkerhedsregler, som bekræfter, at du vil følge vores sikkerhedsregler og procedurer. Du vil også blive bedt om at se vores sikkerhedsvideo, der giver en detaljeret gennemgang af trampolinsparkens regler. Alle, der hopper i Xjump trampolinpark, skal bære skridsikre sokker.

OBS: Alkohol, rygning og euforiserende stoffer af enhver art er bandlyst i hele vores trampolinpark. Er der mistanke om at en gæst er påvirket af nogen art, forbeholder Xjump sig retten til at ekskluderer personen fra sin hoppetid, uden refundering.

INDEN DU HOPPER

  • Tøm dine lommer inden du hopper. Det er ligeledes vigtigt, at du ikke har tyggegummi eller andet i munden.
  • Ingen kamera, telefoner, go-pro eller andet håndholdt må medbringes på trampolinerne.
  • Hop aldrig, hvis du har problemer med helbredet, er skadet, gravid eller påvirket af euforiserende stoffer eller alkohol.

NÅR DU HOPPER PÅ TRAMPOLINERNE

  • Fokuser på det nærområde, du hopper i. Vær opmærksom på andres adfærd.
  • Hold tilbage for yngre hoppende personer, der hopper.
  • Ingen mad eller drikkevare på trampolinerne.
  • Hop kun på trampolinens dug. Hop eller land aldrig på polstringen.
  • Koncentrer dig om dine egne spring. Prøv ikke at påvirke andre gæster, der hopper.
  • Bevar kontrollen og hop inden for rammerne af dine egne evner.
  • Xjump personalet er uddannede i sikkerhed – du skal altid følge deres regler og retningslinjer.

YDERLIGERE SIKKERHEDSINFO

Hos Xjump Trampolinpark er din sikkerhed vores førsteprioritet, og først når sikkerheden er i top, kan vi fokusere på at give dig den bedste oplevelse i vores trampolinpark. Vores park er designet og opbygget med din sikkerhed for øje – for det at hoppe på trampoliner, kan være farligt. Sikkerhedsreglerne er til for at minimere risikoen for, at du bliver skadet eller skader andre. Det er yderst vigtigt, at du har forstået reglerne, inden du hopper på vores trampoliner.

Overtrædes en sikkerhedsregel, vil man modtage en mundtlig advarsel fra vores Xjump-personale. Hvis reglerne brydes mere en én gang, vil man blive bortvist fra trampolinparken med det samme.
Hvis personalet opfatter en bestemt person som udgørende en sikkerhedsrisiko for sig selv eller andre, har personalet ret til prompte – og uden advarsel – at bortvise vedkommende, som derefter formenes adgang i op til seks måneder.

Vores mål er at sikre, at du tager hjem fra Xjump trampolinpark med et smil på læben og allerede er i gang med at planlægge dit næste besøg.

Vores personalet har gennemgået omfattende uddannelse og træning og har mange opgaver i forbindelse med deres arbejde. De skal blandt andet dagligt kontrollere trampolinerne, polstringen og nettets tilstand. Alle vores trampoliner er godkendte og monteret i henhold til de internationale ASTM-retningslinjer.

Alkohol, rygning og euforiserende stoffer af enhver art er bandlyst i hele vores trampolinpark.

Vores personale vedligeholder regelmæssigt udstyret og kontrollerer dagligt udstyret med henblik på at identificere og udskifte nedslidte dele.

Metalstolper og søjler er polstret for at beskytte dig mod at komme til skade, når du hopper.

Vores sikkerhedsteam er hele tiden til stede i centret for at overvåge at sikkerhedsreglerne overholdes. De vil vejlede og assistere med sikker hoppeadfærd og assistance i det tilfælde, at nogen kommer til skade.

Vores skumgrav er opbygget med vandfalds-trampoliner for at opnå ryddelige adgangsveje til skumklodserne nedenunder. Skumklodserne bliver vendt og luftet, og nødvendig rengøring foretages hver dag inden åbning. Følg venligst skiltning ved skumgrave, for at undgå uheld.

Da vi har diskolys i parken, anbefaler vi at I ved ankomst tager fat i en medarbejder, således at vi kan justere lyset i parken efter jeres behov. 

AFBESTILLING

Afbestilling af arrangement I Xjump:
Hvis I skulle blive forhindret I at afholde jeres arrangement I Xjump, skal afbestillingen ske via mail til info.skovlunde@xjump.dk senest 7 dage før arrangementets afholdelse. Arrangementet er først afbestilt, når du modtager en bekræftelse på dette.

Ændring af dato og deltagerantal til dit arrangement:
Frem til 7 dage inden dit arrangement, kan du ændre dato, deltagerantal samt fortage andre tilkøb.
Vi kan kun tilføje deltagere I det omfang, at vi har plads. Det er derfor vigtigt, at du husker at informere os om MAX antal gæster.

Hvis nogle bliver syge eller forhindret I at komme samme dag:
Det er desværre ikke muligt at reducere antal deltagere sammen dag som arrangementet. Dette skyldes at vi en uge inden bestiller mad mv. til arrangementet.
Det er derfor ikke muligt at få pengene retur, men vi laver gerne et gavekort til jer tilsvarende hoppetid inklusive sokker pr. ikke fremmødte deltager.

PARKERING

Stil P-skiven (gælder i 30 min)

Registrer nummerplade i reception (gælder i 4 timer)