Kommer I fra en skole eller en institution, er Xjump det perfekte sted for jer.
Vi har unikke priser til jer hele ugen.
Hvis du er skole eller institution kan du booke 7 dage før ved at sende os en mail på info@xjump.dk.
Bookingen er først gennemført, når du har modtaget en bekræftelse fra os.
Se, hvad der passer til netop jer, herunder:
Tilkøbene vælges, når I booker festen. Det kan også tilføjes efter booking, så sender I bare en mail eller ringer ind.
I må også selv medbringe lidt til festen. Det er: kage, slikposer, frugt, egen pynt til bord, dog ikke konfetti, levende lys o.l.
I skal ankomme 10 min, før den valgte hoppetid. (hoppetiden vælges længere nede når booking foretages)
Hvis I skulle blive forhindret I at afholde jeres fest I Xjump, skal afbestillingen ske via mail til info@xjump.dk senest 7 dage før afholdelse af fest. Festen er først afbestilt, når du modtager en bekræftelse på dette.
Ændring af dato, deltagerantal og tilkøb kan ske frem til 7 dage før din bestilte fest:
Vi kan kun tilføje deltagere I det omfang, at vi har plads. Det er derfor vigtigt, at du husker at informere os om MAX antal gæster ved bookningen.
Ændring af dato samt regulering af deltagerantal kan foretages indtil 7 dage inden arrangementet.
I KAN OGSÅ HOLDE EN
FEST TIL X-DISCO!
Til X-Disco Party får I en kæmpe fredagsfest med diskostemning på trampolinerne!
Vi skruer ned for det almindelige lys – men helt op for diskolyset og musikken.
Der er altså mulighed for at give dit barn og vennerne en unik fest i Xjump.
Pst! Helt lige som de andre fester, så står vi selvfølgelig stadig for alt fra opdækning til oprydning, så I kan læne jer tilbage og nyde festen med børnene.